cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
MarianoZurano
Active Contributor

baja suscripcion automatica / automatic unsubscription

Buen dia, he intentado realizar la cancelacion de la suscripcion sin exito y me han vuelto a descontar dinero, le pido por favor cancelar mi renovacion automatica y devolver el dinero, muchas gracias, espero su respuesta. le hablo de Argentina.

----

Good day, I have tried to cancel the subscription without success and they have deducted money again, I ask you to please cancel my automatic renewal and return the money, thank you very much, I await your response. I'm talking about Argentina

4 REPLIES 4
AshC
GoTo Moderator

Re: baja suscripcion automatica / automatic unsubscription

Hello @MarianoZurano 

I'm sorry if the account wasn't cancelled in time for the renewal point.  Please create a case for Customer Support through this location in order to confirm your identity and request the refund: https://support.logmeininc.com/hamachi/help/how-do-i-contact-hamachi-customer-support 

Ash is a member of the GoTo Community Care Team.

Was your question answered? Please mark it as an Accepted Solution.
Was a post helpful or informative? Give it a Kudo!
MarianoZurano
Active Contributor

Hello, good day, I have not received a response yet, I have sent several requests reporting what happened and they have not answered me except for an automatic response with the case number.
The address that you gave me to make the claim was the one that I had made previously without success, for that reason I resorted to the forum.
Thank you for responding but I have not had an answer or solution for the moment.
I'm still waiting for the cancellation of the subscription and the refund of the money.
Cheers !!
Mariano Roberto Zurano.

-----------------

Hola, buen día, no he tenido respuesta aun, he enviado varias solicitudes informando lo sucedido y no me han contestado salvo una respuesta automática con el número de caso.

La dirección que usted me brindo para realizar el reclamo fue el que yo había realizado con anterioridad sin éxito, por ese motivo recurrí al foro.

Gracias por responder pero no he tenido respuesta ni solución por el momento.

Sigo a la espera de la baja de la suscripción y la devolución del dinero.

Saludos ¡!!

Mariano Roberto Zurano.

AshC
GoTo Moderator

Hello, 

I have escalated your case for immediate follow up.  

Thanks for your patience. 

Ash is a member of the GoTo Community Care Team.

Was your question answered? Please mark it as an Accepted Solution.
Was a post helpful or informative? Give it a Kudo!
MarianoZurano
Active Contributor

Muchas gracias por su atención, estoy a la espera de la resolución y se lo hare saber inmediatamente por este post.
Gracias !!! Saludos ...

------------------------

Thank you very much for your attention, I am waiting for the resolution and I will let you know immediately through this post.
Thank you !!! Cheers ...