cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Highlighted
New Contributor

Last Pass Formularfelder bearbeiten

Eine Bank verlangt bei ihrem Login nicht die Befüllung von 2, sondern von 4 Feldern. Ich habe schon versucht,  in LastPass über "Formularfelder bearbeiten" die 4 neuen Feldern zu erstellen, aber es funktioniert nicht. Offensichtlich habe ich einen Fehler dabei gemacht. Welche einzelnen Schritte muss ich also machen ? Vielen Dank im Voraus an den Helfer.

1 ACCEPTED SOLUTION

Accepted Solutions
Highlighted
LogMeIn Contributor

Re: Last Pass Formularfelder bearbeiten

Hello @Ansgar,
An alternate way to save a site is to use the ‘Save All Entered Data’ option in the toolbar to save the site manually. This option works best for sites that have more than one field (e.g. username, password, and PIN) or for sites that have obscure logins. Please see this article for steps on how to Manually Save All Entered Data:

https://helpdesk.lastpass.com/adding-a-site/#h1

RachelO is a member of the LogMeIn Community Care Team.

Was your question answered? Please mark it as an Accepted Solution.
Was a post helpful or informative? Give it a Kudos!

View solution in original post

2 REPLIES 2
Highlighted
LogMeIn Contributor

Hello @Ansgar,
An alternate way to save a site is to use the ‘Save All Entered Data’ option in the toolbar to save the site manually. This option works best for sites that have more than one field (e.g. username, password, and PIN) or for sites that have obscure logins. Please see this article for steps on how to Manually Save All Entered Data:

https://helpdesk.lastpass.com/adding-a-site/#h1

RachelO is a member of the LogMeIn Community Care Team.

Was your question answered? Please mark it as an Accepted Solution.
Was a post helpful or informative? Give it a Kudos!

View solution in original post

Highlighted
New Contributor

Vielen Dank für Ihre schnelle Hilfe. Sie waren der Einzige, der in der Community auf mein Problem geantwortet hat. Sie haben mir wirklich sehr geholfen. Mit freundlichen Grüßen. Ansgar